Support

1) Mijn profiel bestaat niet - of ik kan niet inloggen?

Als je de juiste gebruikersnaam hebt getypt en je krijgt het bericht dat je gebruiker niet bestaat, dan ben je waarschijnlijk op de verkeerde site. MovieStarPlanet heeft voor verschillende landen een eigen website. Zorg ervoor dat je op de juiste website bent (zie hier de lijst van landen).

2) Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de "Wachtwoord vergeten" knop op de inlogpagina - je wachtwoord wordt verzonden naar het e-mailadres dat je had opgegeven. Als je geen e-mail aan je profiel hebt toegevoegd, moet je contact opnemen met Support. Stuur dan ook een kwitantie mee van de aankoop van StarCoins of IP als bewijs dat jij de rechtmatige eigenaar van het account bent.

3) Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Klik op  het "Instellingen" icoontje rechts bovenaan de site om je wachtwoord te wijzigen.

4) Hoe wijzig ik mijn e-mail?

Klik op het "Instellingen" icoontje rechts bovenaan de site om je e-mail te wijzigen.

5) Hoe wijzig ik mijn naam?

Je kunt je gebruikersnaam niet wijzigen op MovieStarPlanet. Als je de verkeerde naam hebt getypt, delete de gebruiker en maakt een nieuwe aan. Als je gebruikersnaam je echte naam is, moet je contact opnemen met Support.

6) Hoe voorkom ik periodieke betalingen?

Om periodieke betalingen te annuleren, klikt men op het VIP/StarCoins logo, dan op "mijn betalingen" waar men de periodieke betalingen kan stopzetten.

7) Iemand anders kan op mijn gebruiker inloggen?

Als je niet veilig omgaat met je wachtwoord, kan het zijn dat anderen toegang hebben tot jouw profieI. Klik dan op de "Wachtwoord Vergeten" knop of de inlogpagina en je krijgt je wachtwoord toegestuurd. Daarna moet je dit wachtwoord meteen wijzigen. Als dit niet werkt, stuur je je kwitantie voor StarCoins of VIP naar Support - vergeet niet je gebruikersnaam te vermelden.

8) Hoe verwijder ik mijn account?

Ga naar "Help" (het vraagteken [?]) in de rechter bovenhoek, klik op "Mijn Account" en kies "Verwijder Gebruiker". LET OP: Een verwijderd account kun je niet meer terugkrijgen en alle StarCoins zijn verdwenen.

9) Hoe krijg ik mijn verwijderde gebruiker terug?

Helaas kan men een gebruiker niet terugkrijgen als deze eenmaal is verwijderd.

10) Ik kan geen aankoop doen met een betaalkaart?

Zorg ervoor dat je browser pop-up vensters toelaat en probeer het dan nogmaals. Het kan ook helpen als je je cache en Internetgeschiedenis opschoont. Denk eraan altijd een ouder of verzorger in te schakelen bij de uitvoering van een online betaling.

NB: Een prepaid kaart werkt misschien niet.

11) De site laadt niet goed - of ik kan niet spelen zoals gebruikelijk?

Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de Adobe Flash Player op de computer hebt geïnstalleerd:http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

Je hebt ook de nieuwste versie nodig van de browser die je gebruikt b.v. Internet Explorer, Fire Fox, Chrome, Safari.

12) Er zijn artikelen verdwenen van mijn gebruiker?

Ga naar je Kamer en click op "Wijzig mijn Kamer", daar zul je je artikelen vinden in de lijst van "Items". Als je Huisdier is verdwenen, kun je kijken in het Huisdier Hotel.

13) Ik kreeg een lock nummer?

Dit betekent dat je computer (IP adres) is geblokkeerd voor MovieStarPlanet. Als je meent dat dit een vergissing was, stuur dan het lock nummer naar Support samen met een korte uitleg waarom dit volgens jou een vergissing is.  Vergeet niet je gebruikersnaam te vermelden.